Jins

Leeftijd:
jongeren geboren in 2006

De Jins is een tak die net iets specialer is dan alle anderen en volg je in het laatste jaar van je scoutscarrière als lid. Jins organiseren heel het jaar door activiteiten, feestjes, quizzen, verkoop van wijn en andere dingen om geld bijeen te sprokkelen om op buitenlands kamp te gaan. Hierbij gaan de Jins twee weken lang door een land trekken en het ultieme scoutsavontuur beleven! Vorige jaren zijn Kroatië, Slovenië, Roemenië en zelfs Turkije, Thailand en Marokko een Jinbestemming geweest. In een jinjaar is de vergadering niet meer op zondagochtend, maar wordt er onderling afgesproken wanneer het beste past. De Jins worden ook klaargestoomd om leiding te worden van de scouts! Kortom een onvergetelijk scoutsjaar dat heel wat engagement vraag van de leden om een waanzinnige reis te maken!

De Jinleiding

Joshua Ribbens - Karmijnrode Opmerkzame Mus (0484223502)

Noor De Koninck - Zorgzame Ara (0468298527)

Contacteer hen via: jins.51ste@gmail.com